joi, 1 octombrie 2015

kit de felicitare - dovleac

E vremea placintelor cu dovleac! Le urasti sau le adori, nu cred ca exista cale de mijloc!



Pentru tema cu numarul 36 propusa de Provocari Verzi am oferit acest kit, drept premiu.
Inspirat de sezonul dovlecilor pentru placinta, kitul include:
-baza de felicitare din carton
-2 panouri pentru felicitare, unul alb, al doilea colorat cu cerneluri distress (Tim Holtz® Distress Ink Pads)
-1 mini-panou din carton imprimat
-2 dovleci decupati si colorati manual
-5 embellishment blank - pot fi completate cu orice mesaj
-20 de pernute dublu-adezive
-plic
Materialele incluse pot fi utilizate pentru mai mult de o felicitare sau pentru orice proiect scrap-art.

Da, eu ador placinta cu dovleac! 'cause pumpkin pie fixes everything :)

3 comentarii:

  1. Mie imi e pofta de dovleac la cuptor.. si ca sa fiu sincera mi-ar placea si un felinar :P
    E superb kit-ul :D!
    Iti multumim mult pentru sustinere - sunt geloasa pe castigator:P

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani plini de sanatate, bucurii, lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai trecut pe aici sa-ti spun o primavara frumoasa!
    La multi Ani de 8 martie!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.